Třídní schůzka-co probereme

29.10.2016 13:54

Dobrý den,

             jistě jste si v notýsku přečetli, že ve středu se sejdeme podle času, který se každému hodí. Schůzka vyšla z Vašeho podnětu, tak si ,prosím, připravte dotazy. Krátce Vás seznámím s učivem a prospěchem a chováním dětí.Pak odpovím na Vaše dotazy a pokud bude někdo chtít se mnou hovořit delší dobu, je to možné. Těším se .

                       M. Pavlíková

Program:

Do notýsku ,prosím ,občas předkreslit kroužky, děti se špatně orientují.

Podepisovat čtení a úkol.

Zkratky : ŽK žákovská, PS prac. sešit, U učebnice

Když omlouváte písemě dítě, zapomínáte napsat, po kom poslat úkoly.

Sběr zapsat do notýsku, nechat dole,ale dítě mi notýsek musí dát.

Doučovat jen ,co je za úkol a číst, ne víc.

Volat s dotazy a omluvami mě a ne p. ředitelce.

Svačíme ráno /když někdo nesnídá /a pak až v 10 h.

Ručníky a věci na TV měnit min. po 14 dnech sami.

Na SRPDŠ 200Kč.

Kdo má whatsapp, můžeme chatovat zdarma.

Z vašich reakcí jsem pochopila, že chcete, abych sem týdně psala.Kdo chce, čte si to, kdo ne, musí mi říct, že mám psát do notýsku. Pokud bude v notýsku napsáno info, napište pod to četli a podpis. Zbytek debaty a dotazy nechám na Vás.Když jsem vypisovala termín schůzky, nevěděla jsem, že pořádá ve středu ŠD výlet, proto prosím ty rodiče, kteří se nahlásili na 14,30 a chtějí se mnou mluvit osobně, aby přišli už v 14 .15, abyste si stihli děti vyzvednout ve tři.

        M. Pavlíková