Týden od 13.1.-17.1.

09.02.2017 16:32

Dobré odpoledne,

                          píši už dnes, neboť Vám potřebuji sdělit několik věcí, abych předešla dohadům. V říjnu jsem měla nastoupit plánovanou operaci, kterou jsem odložila kvůli dětičkám, abychom si na sebe zvykli a naučili se potřebné. Teď po vysvědčení se nebude nic mimořádného v učivu dít. Stále pojedeme stejným tempem, proto nastoupím 3.3. před prázdninami a budu 5 týdnů chybět. Zastupovat mě bude slečna Mgr. Jindřišková, která již první třídu učila, bude učit hlavní předměty.Zbytek dobere paní vychovatelka Sekerková, se kterou máme ty nejlepší zkušenosti. Obě budou seznámeny s  učivem i způsobem, kterým děti vedu. Stejně Vám budu psát a budete-li něco potřebovat, ozvěte se.

   Dále jsme tento týden řešili nevhodné chování dětí vůči jednomu spolužákovi a spolužačce, které mi oznámili dva rodiče. Nejdříve jsem to v úterý řešila domluvou svou i s vých. poradcem, a protože to nepomohlo , tak dnes znovu s dětmi i s jednotlivými rodiči.Věřím, že bude zjednaná náprava i z této strany, ve škole je takové chování nepřípustné.Každý týden máme třídnické půlhodinky, kdy si o chování jednoho k druhému povídáme, hrajeme různé soc. hry ,dodržujeme pravidla ,dáváme si dárky apod. Děti moc dobře vědí, že je vyslechnu a vše řeším s jednotlivci, ne před kolektivem.Sociální situace ve třídě se mi zdá velmi dobrá, doufám, že šlo o ojedinělý případ. Děkuji za pochopení, i vy s dětmi mluvte. Ještě mám jednu prosbu, delší dobu se nám ve třídě střídají respirační i průjmová onemocnění a některé nemocné děti chodí do školy.Je to kolotoč, kdo se uzdraví, má sníženou imunitu a hned se zase nakazí.Já už tím prošla dvakrát, štěstí, že o Vánocích a pak přes víkend.Nechte, prosím, alespoň při začátku kýchající rýmy a kašle, kdy jsou nejvíc nakažliví, dítko doma.Vím, že je to někdy složité, ale pokud teď budu muset operaci odložit, bylo by to horší, protože takhle to je přes jarní prázdniny a možná Velikonoce a tím ušetřím 14 dní nepřítomnosti a paní učitelky kromě 1.třídy mají ještě své úvazky a budou rády, když nebudu dlouho doma :)) Tento týden jsme v úterý shlédli program z hvězdárny, vybrala jsem Jak Měsíc putoval ke Slunci. Leželi jsme v kopuli na žíněnkách a sledovali noční oblohu a děti se naučily, jak se Měsíc mění během jednoho měsíce,seznámily se se znameními zvěrokruhu. Celý týden jsme pracovali se zvířetníkem, sami si zjišťovali,kdo do jakého znamení patří a vyrobili jsme si třídní zvěrokruh, dám příští týden do galerie.V ČJ  nic nového, v Ma začneme pomalu s desítkou, v prvouce začneme jaro, pošlu sešit k prohlédnutí.

   Ještě jednou děkuji za pochopení a zdravím M. Pavlíková