Týden od 5. do 9.12.

02.12.2016 15:58

Dobrý podvečer,

                       ještě jednou se vrátím k jarmarku, začneme v 15h, ale škola se otevře v 14.55h. postavte se ve vestibulu, děti vám zazpívají a po koncertě si každý své dítě vyzvedněte a spolu s ním si obejděte stánky a nakupte. Upozorněte své dítě, aby v případě, že se ztratí v chumlu, odešlo ke mě ke stánku. Naše prodejní místo bude dole u MŠ, tak na nás nezapomeňte. Připravte si , prosím, drobné peníze, bývají potíže s vracením nazpět. Poprosila bych ještě jednu maminku, aby mi pomohla s prodejem, jednu už mám,ale musíme se prostřídat. Z fondu jsem vzala na každé dítě 3,-kč za rolničku, některé děti hned utrhly šňůrku a protože jsem už neměla bavlnku, poprosila jsem je, aby ji doma navlékli a přinesli, tak ji prosím pošlete do školy, děkuji.

               Co nás čeká : 5.12. nadílka Mikuláše,13.12. proběhne miniprojektík o třídění odpadu, příští týden budeme sčítat do šesti a naučíme se další písmenko, mám velikou radost, prvotní procvičování slabik do úmoru se vyplatilo, téměř všichni krásně čtou , píší a skládají bez problému celá slova, je to i vaše zásluha, dík. Ještě dík Lhotovým za svícínky.

                                 Užívejte advent a ve čtvrtek se uvidíme M. Pavlíková